Technika
Velkokapacitní cisternová stříkačka na podvozku SCANIA
Podvozek
Vůz je postaven na podvozku Scania P440 CB6×6EHZ s kabinou pro mužstvo CrewCab CP28.
Motor CD13 má objem 13 litrů, dosahuje výkonu 232 kW a splňuje emisní normu Euro 5. Převodovka je pouze manuální, dvanáctistupňová GRSO905 Overdrive.
V opěradlech zadní řady sedadel jsou integrovány dýchací přístroje, zbylé dva jsou uchyceny v kabině. Mezi jednotlivými opěradly je trojice náhradních tlakových lahví.
Vlevo na kabině je sdružená zásuvka Rettbox Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu. Po nastartování cisterny se samočinně odpojí.
V zorném poli řidiče je 5" displej couvací kamery. Ta je vyhřívaná a odolná proti prachu i vodě.
Vozidlová radiostanice je analogová, její druhé obslužné místo je v zadní části automobilu u ovládacího panelu čerpadla. Čtveřice ručních radiostanic je umístěna v dobíjecích úchytech, v dalších čtyřech jsou ruční svítilny.
V přední části je uchycena nárazníková lafetová proudnice Protek o výkonu 800 litrů za minutu a dostřiku 30 metrů.
Vůz dokáže brodit klidnou vodou do hloubky 750 mm.
Nástavba
Karoserie účelové nástavby je vyrobena z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií prizmatických šroubovaných spojů a lepení. Na obou bocích jsou LED stavoznaky signalizující zbývající množství hasiva v nádrži.
Ta je vyrobena z nerezavějící oceli, pojme 9 000 litrů vody a 540 litrů pěnidla.
Čerpadlo dosahuje jmenovitého výkonu 3 000 litrů za minutu v nízkotlakém a 250 litrů za minutu ve vysokotlakém režimu. Pěnotvorné zařízení je vybaveno ruční regulací.
Osvětlovací stožár TVS-01 je v LED provedení, lze ho pneumaticky vysunout až do výšky 5 metrů nad úrovní terénu.
Na horní pochozí plošině je přípojný bod pro uchycení odnímatelné lafetové proudnice.