Technika

Velkokapacitní cisternová stříkačka na podvozku SCANIA


Podvozek

Vůz je postaven na podvozku Scania P440 CB6×6EHZ s kabinou pro mužstvo CrewCab CP28.

Motor CD13 má objem 13 litrů, dosahuje výkonu 232 kW a splňuje emisní normu Euro 5. Převodovka je pouze manuální, dvanáctistupňová GRSO905 Overdrive.

V opěradlech zadní řady sedadel jsou integrovány dýchací přístroje, zbylé dva jsou uchyceny v kabině. Mezi jednotlivými opěradly je trojice náhradních tlakových lahví.

Vlevo na kabině je sdružená zásuvka Rettbox Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu. Po nastartování cisterny se samočinně odpojí.

V zorném poli řidiče je 5" displej couvací kamery. Ta je vyhřívaná a odolná proti prachu i vodě.

Vozidlová radiostanice je analogová, její druhé obslužné místo je v zadní části automobilu u ovládacího panelu čerpadla. Čtveřice ručních radiostanic je umístěna v dobíjecích úchytech, v dalších čtyřech jsou ruční svítilny.

V přední části je uchycena nárazníková lafetová proudnice Protek o výkonu 800 litrů za minutu a dostřiku 30 metrů.

Vůz dokáže brodit klidnou vodou do hloubky 750 mm.

Nástavba

Karoserie účelové nástavby je vyrobena z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií prizmatických šroubovaných spojů a lepení. Na obou bocích jsou LED stavoznaky signalizující zbývající množství hasiva v nádrži.

Ta je vyrobena z nerezavějící oceli, pojme 9 000 litrů vody a 540 litrů pěnidla.

Čerpadlo dosahuje jmenovitého výkonu 3 000 litrů za minutu v nízkotlakém a 250 litrů za minutu ve vysokotlakém režimu. Pěnotvorné zařízení je vybaveno ruční regulací.

Osvětlovací stožár TVS-01 je v LED provedení, lze ho pneumaticky vysunout až do výšky 5 metrů nad úrovní terénu.

Na horní pochozí plošině je přípojný bod pro uchycení odnímatelné lafetové proudnice.

Dopravní automobil Fiat Ducato


Osobní automobil Dacia Duster 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky